Weblog 1 - Reisverslagen van Karlijn van den Boogaard - WaarBenJij.nu Weblog 1 - Reisverslagen van Karlijn van den Boogaard - WaarBenJij.nu
Weblog 1

Lieve allemaal,

De dag begon erg vroeg en met veel stress. Maar gelukkig kwam ik hele aardige en behulpzame mensen tegen op het vliegveld. Iedereen lijkt wel een beetje zenuwachtig. Ik vind het zelf ook erg spannend, zo’n wereldreis… Raak ik niet verdwaald ergens in Verweggistan? Zal ik leuke mensen tegenkomen? Lust ik eigenlijk wel het eten in andere landen ? En… ehh.. heb ik eigenlijk wel genoeg schone onderbroeken bij me… Oh het is nu echt tijd om op te stijgen. Dus riemen vast en let’s go worldwide!

Liefs, Karlijn

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2015

Weblog 2
Karlijn

Actief sinds 06 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1249

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 10 September 2014

Weblog 1

Landen bezocht: